Budapest, 2011. február - A 2011-es Mobil Világkongresszuson (MWC) Barcelonában az LG Electronics elárulta, hogy ebben az évben 150 millió mobiltelefon - ennek 20%-át okostelefonok eladásából - értékesítését tűzte ki célul, ami 30 %-os növekedést jelent az előző évhez képest.
A vállalat az okostelefonok értékesítésének megnégyszerezését célozta meg, azaz több mint 30 millió darab eladását, amely a teljes forgalmának 50%-át jelenti. Az LG nagyszabású céljainak elérése érdekében 2011-ben 20 okostelefon modellt dob piacra globálisan, illetve további nagy beruházásokkal, a tavalyihoz képest 15%-kal, 6000 főre tervezi növelni a K+F részlegét.
Az LG a kétmagos telefonjainak bevezetésével, továbbá a felsőkategóriás telefonjaiban a 4G LTE és a 3D technológia alkalmazásával kínál elsőrangú választást a vásárlóknak. A vállalat a főbb tartalomszolgáltatókkal karöltve egy sor 3D-s játékkal és az LG alkalmazásokon keresztül elérhető filmekkel is igyekszik a felhasználók kedvében járni.
"Minden erőforrásunkat arra összpontosítottuk, hogy a felhasználók számára az intelligens eszközök minél szélesebb skáláját kínáljuk." Mondta el Dr. Jong-seok Park, az LG Electronics Mobile Communications Company elnök-vezérigazgatója. "Ez egy kritikus év lesz az LG számára, sokan...