Tesztpad.hu - Hardver, mobil tesztek

Tesztpad.hu - Hardver, szoftver, mobil tesztek minden mennyiségben, magyarul! Informatikai hírek, cikkek, napi frissítéssel!

Friss topikok

Linkblog

Érkezik a Xerox 3D-s virtuális ügyfélszolgálata!

2011.04.10. 22:23 TESZTPAD.HU

A Xerox háromdimenziós, webes virtuális valóságot teremtő szoftvert fejlesztett, amely révén a vállalat ügyfelei azonnali terméktámogató segítséget kaphatnak nyomtatóikhoz, többfunkciós berendezéseikhez.

A Xerox laboratóriumaiban megszülető innovációk alapvető funkciója, hogy a munkakörnyezetet leegyszerűsítve az ügyfelek több időt és figyelmet szentelhessenek saját vállalkozásukban adódó feladatoknak. Ez a cél hívta életre a most bemutatott ügyfélszolgálati szoftver prototípusát is, amellyel a Xerox azonnali terméktámogató hozzáférést kínál ügyfeleinek a nyomtatóikkal illetve többfunkciós berendezésükkel kapcsolatban.

A Xerox kutatói szerint a prototípus lerövidíti az ügyfélszolgálati hívásokat és lehetővé teszi, hogy a felhasználó a tényleges üzletmenetre koncentrálhasson. A prototípus kifejlesztése során a Xerox Európai Kutatóközpont kutatói azt tanulmányozták, hogy a különböző ügyfelek hogyan reagálnak a nyomtatókkal kapcsolatos problémákra, és megvizsgálták az ügyfélszolgálatra beérkező hívásokat is.
"Kutatásunk során részletesen feltérképeztük azokat az apróságokat is, amelyek felesleges idegeskedéshez vezetnek a munkahelyeken. Ezek alapján sikerült olyan megközelítést találnunk, amely meggyőződésünk szerint minimálisra csökkentheti a munkát akadályozó kellemetlenségeket, így az alkalmazottak saját munkájuk elvégzésére összpontosíthatnak." - hangsúlyozta Sophie Vandebroek, a Xerox műszaki igazgatója és a Xerox Innovation Group elnöke.



Hogyan működik a virtuális ügyfélszolgálat?
Elég megnyomni a "Help" gombot egy hálózatba kötött többfunkciós berendezés képernyőjén, és a felhasználók máris vonalban vannak az ügyfélszolgálattal. Amint a műszaki munkatárs fogadja a hívást, a rendszer megmutatja neki a nyomtató 3D modelljét, miközben összegyűjti és kijelzi a berendezés állapotára vonatkozó adatokat. A rendszer ezzel egyidejűleg az ügyfél képernyőjén is megjeleníti ugyanezt a 3D modellt, és így valós idejű multimédiás kapcsolaton keresztül tudja mindkét fél követni a berendezés állapotát.

A Xerox a beépített és távolról elérhető diagnosztikai rendszerek fejlesztésében is élen jár. Számos különböző megoldást kínál, mint például a...

A cikk folytatásához kattints IDE!

A bejegyzés trackback címe:

https://tesztpad.blog.hu/api/trackback/id/tr242815573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása