Budapest, 2011. július 19. – Az ügyfelek kényelme és még magasabb színvonalú kiszolgálásra érdekében az LG 10-ről 26 szervizpontra emeli az országszerte működő mobiltelefon ügyfélszolgálati pontok számát, illetve egy egyedülálló ügyféltámogatási rendszerrel, a Remote Call alkalmazással is bővíti szolgáltatásait.
Az LG termékfejlesztési stratégiájának alapja az, hogy a felhasználók igényeit leginkább kielégítő, prémium készülékek kerüljenek a piacra. Ahhoz, hogy az LG ügyfelei hosszú távon is elégedettek legyenek, a prémium kategóriás mobilkészülékek mellett kiváló színvonalú ügyfélszolgálatra és terméktámogatásra van szükség. Ezt szem előtt tartva az LG kibővítette ügyfélszolgálati hálózatát, illetve kifejlesztett egy vadonatúj, a piacon egyedülálló terméktámogatási rendszert, a Remote Call alkalmazást.