A Xerox lényegesen leegyszerűsíti menedzselt nyomtatási megoldásainak segítségével a British Airways (BA) dokumentumkezelési folyamatait. A két cég között megkötött, öt évre szóló szerződés értelmében a Xerox vállalja, hogy a mostani költségek negyedére szorítja vissza a postázási és nyomtatási költségeket a vezető brit légitársaságnál.
A projekt részeként a cég áthelyezi a BA postázó rendszerét egy digitális platformra, amely közvetlenül a belső munkafolyamatokhoz kapcsolódik, így lényegesen gyorsabbá válik az üzenetek feldolgozása. A Xerox létrehoz ugyanakkor egy postázó és elosztó szolgáltató központot is a MITIE Business Service-el közösen a londoni Heathrow és Gatwick repülőterekre érkező, és azokon át futó, több, mint egy millió küldemény kezelésére. Emellett a vállalat a jövőben is - ahogy 16 éve folyamatosan - ellátja a British Airways nyomtatott kiadványainak (technikai és repüléssel kapcsolatos tájékoztatók, tréning anyagok stb.) gondozását, gyártását.