Budapest, 2012. február 9. – A napokban elindult a Samsung legújabb, prémium kategóriás hordozható készülékeihez kínált programja, a Samsung Házhozmegyünk Szolgáltatás, amelynek keretében a prémium Samsung készülékek tulajdonosai otthonaikban várhatják a szerelőket.
A Samsung Electronics Magyar Zrt. 2010-ben kezdte meg hazánkban hordozható számítógépeinek hivatalos értékesítését. A készülékekhez a bevezetéskor egy központosított szerviz szolgáltatást kínált, majd 2010 decemberétől egy új típusú szolgáltatással bővült a vállalat ügyfélkapcsolati portfóliója. Az ingyenes Samsung Szervizfutár egy olyan személyre szabott megoldás, amelynek segítségével az okostelefonok, bizonyos prémium kategóriás monitorok, valamint 2011 szeptemberétől a Samsung notebookok és netbookok tulajdonosai könnyedén elintézhetik a termékek szervizelését. A felhasználók ugyanis egy interenetes felületen keresztül futárt rendelhetnek, aki átveszi, majd javítás után az ügyfél által kért helyre és időpontban visszaszállítja a meghibásodott, és a Samsung Partnerszervize, a Telemax Kft. által megjavított Samsung terméket. A Szervizfutár szolgáltatás egy év alatt közel 1000 ügyfélkérésnek tett eleget.