A megfelelő szín akár 80 millió dollárt is érhet. Ezt állítják a Bing keresőmotor kék hivatkozásairól a Microsoft kutatói, akik kimutatták, hogy a kék szín vonzza leginkább az embereket. A fókuszcsoportokban különböző árnyalatú kékeket teszteltek, amiből kiderült, hogy a Bing korábban használt kékje (egy halványabb árnyalat) nem sugárzott elég megbízhatóságot. Így ahelyett, hogy újra feltalálták volna a spanyolviaszt, olyan kék árnyalatot választottak, ami jobban hasonlít a Google kékjére. A felhasználói felmérések alapján úgy becsülik, hogy a Bing új kékje 80-90 millió dollár plusz hirdetési bevételt hozhat.
“Ne essünk abba a hibába, hogy személyes ízlésünkre alapozzuk a színválasztást!” – hangsúlyozza a színek pszichológiájával foglalkozó Jill Morton, aki a Xerox felkérésére összeállította azt a hármas szabályrendszert, amelyet szerinte a vállalatoknak érdemes beiktatniuk a működési rendszereikbe, hogy ezzel is erősítsék cégük ügyfélmegtartó képességét.